Cercadors

ePèrgam: aplicació per a la gestió de llibres de la nostra biblioteca. Necessites un llibre? Cerca’l al Cercador ePèrgam del CRP de la Segarra Merlí: catàleg de recursos educatius, cerca de materials didàctics. Necessites un llibre, un recurs educatiu? Cerca’l al catàleg Merlí i podràs veure si tenim el recurs al nostre CRP o si està disponible en un altre CRP de Catalunya.

⬇ Fes clic a les imatges per anar directament als nostres cercadors i catàlegs:

Ajuda per al cercador ePèrgam:

Ajuda per cercar en el catàleg Merlí:

• Altres Cercadors/Catàlegs:
La Biblioteca de Catalunya
Argus: catàleg de les biblioteques públiques de Girona, Lleida, Tarragona i Terres de l’Ebre
Accés als fons de gairebé 300 biblioteques públiques de Catalunya. Permet la cerca de documents a tot el catàleg, a una sola biblioteca, o al conjunt de biblioteques d’una província.
Catàleg de les biblioteques especialitzades de la Generalitat de Catalunya (BEG)
Consulta dels fons de 28 biblioteques i centres de documentació especialitzats en diferents disciplines (arxius, museus, organismes de l’administració, col·legis professionals, etc.)
Epèrgam. Catàleg de biblioteques escolars catalanes
Aplicació per a la gestió de biblioteques escolars. Permet la consulta en línia dels catàlegs de les biblioteques escolars catalanes.
Aladí. Catàleg de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona
BPE. Bibliotecas públicas españolas
European Library. Biblioteques nacionals europees
Catàleg de les biblioteques nacionals europees
BNE. Biblioteca Nacional de España
Catálogo Colectivo del Patrimonio Bibliográfico (CCPB)
Catàleg col·lectiu de les universitats de Catalunya (CCUC)
Permet la consulta simultània als catàlegs de totes les biblioteques universitàries de Catalunya, Biblioteca de Catalunya i altres institucions.
Catàleg col·lectiu del patrimoni bibliogràfic de Catalunya
Aquest catàleg recull la referència de documents dels segles XV fins al XIX de diverses biblioteques catalanes.
IDIOMES
Idiomes
Biblioteca Virtual: Xarxa de Biblioteques municipals de la Diputació de Barcelona. 200 recursos per a l’aprenentatge de vuit llengües diferents: diccionaris, gramàtica, jocs i molt més
Koalatext.com
Projecte online d’aprenentatge de la llengua anglesa
Oxford Owl
BIBLIOTEQUES DIGITALS
Biblioteca Virtual Cervantes
Fons bibliogràfic en llengua castellana, que conté tota mena de documents de matèries com literatura, història, ciència…
Europeana
Biblioteca virtual que ofereix accés lliure i gratuït a llibres, mapes, gravacions, fotografies, documents històrics, quadres i pel·lícules procedents de biblioteques, museus i institucions culturals d’arreu d’Europa.
Project Gutenberg
Recull de llibres electrònics de lliure accés, sobretot en anglès.
Col·leccions digitals de la Biblioteca de Catalunya
Col·leccions i fons digitalitzats de la Biblioteca de Catalunya
Biblioteca Digital Hispánica
Col·leccions digitals de la Biblioteca Nacional (Espanya)
MDC Memòria Digital de Catalunya
Repositori cooperatiu que conté, en accés obert, col·leccions digitalitzades relacionades amb Catalunya i el seu patrimoni.
Biblioteca Digital Mundial
Biblioteca virtual que posa a disposició a Internet, de manera gratuïta i en diferents idiomes, documents culturals de tot el món.
Biblioteca virtual del patrimonio bibliográfico
Biblioteca virtual desenvolupada pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport juntament amb arxius i biblioteques del conjunt d’Espanya
Hathi trust: digital library
Internet archive