LA MARATÓ 2020: ACCIÓ PARTICIPACIÓ: #HoFemPerTothom
Des del Departament de Comunicació de la Fundació La Marató volen recordar a tothom la importància de l’ús de la mascareta per tal d’evitar el contagi de la Covid-19.
En aquest sentit us fem arribar informació de l’acció participativa #HoFemPerTothom. S’adreça a tots els nens i nenes, famílies i escoles de Catalunya amb l’objectiu de, no només que portem mascareta per protegir-nos individualment, sinó també per protegir als altres.
Com es farà?
- A través d’una acció de participació via hashtag: #HoFemPerTothom
- Convidant a tothom a sumar-s’hi, enviant una fotografia o un vídeo amb la mascareta posada, i amb el nom de la persona/persones per qui la porten, escrit a sobre de la mascareta.
- S’exposaran les fotos enviades a través d’una galeria.
Us animem a participar-hi a través d’instagram: https://www.instagram.com/p/CIwJvwViZAC/?utm_source=ig_web_copy_link

