43a edició Premis Baldiri i Reixac

Es convoca una nova edició dels Premis Baldiri i Reixac. Es vol reconèixer aquells centres educatius resilients que han aprofitat aquest moment de crisi sanitària i social per qüestionar-se i convertir aquesta situació crítica en una oportunitat de millora.

Amb consciència que la creativitat és més important que mai, es busca centres educatius decidits que facin apostes valentes i de futur, amb projectes que estableixin noves maneres de fer, que arribin per quedar-se i per transformar l’educació a través de l’art i la cultura.

Baldiritza’t i transforma! Inscripcions fins al dijous 11 de febrer del 2021 a les 24 hores.

Bases | Més informació i inscripcions»

Categories:
Premi Baldiri Escola – 8 premis de 3.000 € – Inscripcions
Premi Baldiri Connexions- 10 premis de 4.000 € i programa d’acompanyament – Inscripcions
Premi Baldiri Experiències – 20 premis de 500 € en material escolar – Inscripcions
Premi Joan Triadú – 1 premi de 3.000 €. Amb motiu del centenari del naixement de Joan Triadú, l’any 2021 els Baldiri del curs 2020-2021 incorporen de forma extraordinària la categoria Premi Joan Triadú. Reconeixement a un centre educatiu que hagi excel·lit en l’ensenyament i l’ús del català. No es poden presentar candidatures a aquesta categoria. Serà el jurat qui seleccionarà directament el guanyador entre els centres educatius de Catalunya.