55a Escola d’Estiu Rosa Sensat: Educar en temps de revoltes

La 55a Escola d’Estiu de Rosa Sensat: Educar en temps de revoltes, tindrà lloc del dilluns 6 a divendres 10 de juliol i constarà de 14 propostes formatives de 15 hores cadascuna, repartides en dos torns de matí i de tarda. Totes elles han estat creades i dissenyades en equip  i pensades per a totes les etapes educatives. Uns espais de reflexió i d’inspiració per millorar i (re)evolucionar  la  pràctica educativa.

La majoria de les propostes s’han teixit al voltant del que hem anomenat eixos transversals:

1. La força dels equips. Aprendre amb els altres per construir noves solidaritats;
  2. Despatriarcalitzar l’educació
  3. Escola i emergència climàtica.

El programa l’emmarquem amb 5 conferències matinals de la mà d’expertes com Yayo Herrero, Ingrid Guardiola, Begoña Román, Digna Couso, Carme Grimalt o Miren Etxezarreta, i un cinefòrum pel divendres 10 que ens marcarà el final de l’escola, de la mà de Pack Màgic.

Pots fer un bloc de matí (15h), un bloc de tarda (15h) o els dos blocs (30h). El preu no canvia!

Més informació i inscripcions >>