1100061110 – FORMACIÓ DE PROFESSIONALS QUE FAN SUPORT A LA INCLUSIÓ SEEZ
Benvingudes i benvinguts a l’espai del Seminari d’Inclusió i de NEE de Sant Martí: Curs 2018-2019
Calendari de les sessions:
-
- 1a Sessió 09/11/2018 “Emoció i llenguatge positiu. Cuidar les paraules per cuidar la interioritat”
Mireia Cabero Jounou. Psicòloga coach. Impulsora de la Cultura Emocional Pública.
- 1a Sessió 09/11/2018 “Emoció i llenguatge positiu. Cuidar les paraules per cuidar la interioritat”
-
- 2a Sessió 14/12/2018 “PACBAL- Eina de detecció i millora de dificultats de la lectura. Competència lectora i el projecte PACBAL”
Josep Font Roura. Pedagog. Ex-director del CCEE L’Estel de Vic.
- 2a Sessió 14/12/2018 “PACBAL- Eina de detecció i millora de dificultats de la lectura. Competència lectora i el projecte PACBAL”
-
- 3a Sessió 11/01/2019 “Intercanvi d’experiències reexides sobre l’assetjament entre iguals- El CESC com a eina preventiva d’assetjament entre iguals”
Montse Martí Assens Directora La Farigola del Clot.
Silvia Martínez Psicòloga. EAP B-21 Sant Martí. CEB. Departament d’Ensenyament.
- 3a Sessió 11/01/2019 “Intercanvi d’experiències reexides sobre l’assetjament entre iguals- El CESC com a eina preventiva d’assetjament entre iguals”
-
- 4a Sessió 08/02/2019 “Tècnica vocal per docents – Quan menys cridis més t’escoltaran”
Dra. M.Pilar Murtró Ayats. Foniatra. Màster en logopèdia.
- 4a Sessió 08/02/2019 “Tècnica vocal per docents – Quan menys cridis més t’escoltaran”
-
- 5a Sessió 10/05/2019 “MURS, projecte interescolar de teatre-dansa per a la convivència i l’empoderament personal”.
Esther Planes Hortal. Psicòloga. Màster en Psicoteràpia Integradora Humanista.
- 5a Sessió 10/05/2019 “MURS, projecte interescolar de teatre-dansa per a la convivència i l’empoderament personal”.
-
- 6a Sessió 31/05/2019 “Introducció a metodologia TEACCH. Eines inclusives per a les persones amb autisme a l’escola ordinària”
Aida Sardà Rodríguez. Mestra d’educació especial al CEE Can Rigol - ANUL·LADA
- 6a Sessió 31/05/2019 “Introducció a metodologia TEACCH. Eines inclusives per a les persones amb autisme a l’escola ordinària”
On som?