Projecte “Següent Pas Mostra”

El passat dia 7 de juny va tenir lloc l’acte de tancament del projecte “Següent Pas Mostra”.

En aquesta mostra van participar les següents escoles:

• Escola La Santíssima Trinitat: Bodegó i collage. L’escola i el barri, obres de collage i obres de bodegó.
  • Escola L’Esperança: Retrat pintat i línia de vida.
  • Escola Bon Pastor (x3): Amb els grups Aiguagrama, Cianotipia pintada i Cianotipia amb vinagre i bicarbonat.

També han participat en el projecte la gent gran: Trinitat Vella, Baró de Viver i Bon Pastor

La mostra d’art del “Següent Pas” conté les creacions artístiques realitzades, amb alumnat de 6è, de manera participativa i facilitada per les artistes de l’entitat Luciérnagas Arte en Acción. Inclou una dimensió intergeneracional perquè ha establert una correspondència per carta amb la gent gran del barri i s’han realitzat retrats fotogràfics de la gent gran que participa d’aquesta correspondència. L’eix principal d’aquest projecte és el treball emocional al voltant dels canvis d’etapa amb alumnat, a través de la fotografia, i el reforç de relacions intergeneracionals.

La intenció d’aquest projecte és, entre altres, fomentar la inclusió social de l’alumnat i de la gent gran a partir del treball cooperatiu.