Jocs Florals 23′

Des del CRP us fem a mans les bases definitives dels Jocs Florals Escolars de Sant Andreu.

Com ja sabeu els Jocs Florals Escolars de Barcelona formen part d’un procés que comença, en una primera fase, amb la participació de l’alumnat als Jocs Florals dels centres educatius.

Els treballs seleccionats a cada centre participen en els Jocs Florals Escolars de districte. En aquesta segona fase, el jurat de cada zona seleccionarà un treball de cada categoria d’entre tots els presentats, que es classifiquen a la fase de Barcelona.

Amb els treballs seleccionats al districte de Sant Andreu es farà un vídeo on es podran escoltar tots els textos i ho compartirem amb els centres.

Els Jocs Florals Escolars de Barcelona formen part d’un procés que comença, en una primera fase, amb la participació de l’alumnat als Jocs Florals del seu centre educatiu.

Els treballs seleccionats a cada centre participen als Jocs Florals Escolars de districte. En aquesta segona fase, el jurat de cada zona seleccionarà un treball de cada categoria d’entre tots els presentats, els quals passaran a la fase de Barcelona.

En un acte solemne que tindrà lloc al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona el dimarts 31 de maig de 2023 es farà la lectura dels treballs i es lliuraran els guardons als escolars autors o autores dels escrits que han estat seleccionats per la seva qualitat literària, creativitat i l’impuls pel plaer d’escriure.

Bases

Calendari

• Lliurament dels treballs: servei educatiu del districte informarà els centres dels terminis.
  • Lliurament de guardons: 31 de maig de 2023 al Saló de Cent

Aquí teniu la notícia a la web del CEB