Jocs Florals 22 de la ciutat de Barcelona

En un acte solemne que va tenir lloc al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona el dimarts 31 de maig de 2022 es va fer la lectura dels treballs i es van lliurar els guardons als escolars autors o autores dels escrits que van ser seleccionats per la seva qualitat literària, creativitat i l’impuls pel plaer d’escriure.

Els Jocs Florals Escolars de Barcelona formen part d’un procés que comença, en una primera fase, amb la participació de l’alumnat als Jocs Florals del seu centre educatiu.

Els treballs seleccionats a cada centre participen als Jocs Florals Escolars de districte. En aquesta segona fase, el jurat de cada zona seleccionarà un treball de cada categoria d’entre tots els presentats, els quals passaran a la fase de Barcelona.

En aquest acte estem molt orgullosos de dir que van estar guardonats 3 treballs del nostre districte:

Categoria Títol Pseudònim centre DISTRICTE
C2 CICLE SUPERIOR PRIMÀRIA – POESIA El meu somni LES LLUNÀTIQUES ESCOLA TURÓ BLAU Sant Andreu
D1 NECESSITATS ESPECIALS PRIMÀRIA – PROSA Narració ELS GEGANTS CEE Sants Innocents Sant Andreu
E2 NECESSITATS ESPECIALS SECUNDÀRIA – POESIA Poemari Reyalius200 Escola Gavina Sant Andreu