Institut Escola Rec Comtal – APS al TNC

El passat 16 de maç, el TNC va presentar La veu de la vergonyadirigit per Pere Borrell. Un lloc de trobada perquè els joves de l’Institut Escola Rec Comtal i els membres de la fundació Aspace es coneguin fent teatre. Una experiència que vol posar en valor el pensament crític dels participants i proveir-los de l’oportunitat única d’intercanviar coneixement. Aquest espai comú ens brinda la possibilitat d’aproximar dos mons per crear una peça escènica que parli de la vergonya amb tots ells com a protagonistes. El món que ens toca viure està ple d’inversemblances. Qui no ha pensat alguna vegada: “Quina vergonya, no té raó!”, o “Quina vergonya, no ens mereixem això o allò!”. Aquest crit de la vergonya és el que volem mostrar, sentir les veus d’aquests dos col·lectius fent ressonar els seus pensaments de manera crítica i constructiva.

El resultat d’aquest projecte és un joc teatral que els joves de l’Institut Escola Rec Comtal i els membres de la fundació Aspace.