Aprendre a interpretar els espais per transformar-los

El curs 21-22 el CRP de Sant Andreu i el CRP de Sant Martí vam oferir als centres educatius dels nostres districtes la possibilitat de participar en una formació en xarxa per repensar els espais educatius de la mà de la Mariona Genís i un equip d’arquitectes vinculades amb la COAC (Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya). El següent document és el recull de l’experiència viscuda i dels aprenentatges construïts. En el cas de Sant Andreu, els centres educatius participants van ser IE Rec Comtal, Escola Turó Blau, Escola Bressol Parc de la Pegaso i Escola Bressol Manigua.

La bellesa d’aquesta documentació ens recorda la importància de cuidar els processos i de recollir evidències per generar nou sabers. El proper dia 2 de març a les 17.30 h tindrà lloc al COAC la presentació formal de la publicació.