Activitats gratuïtes a la Biblioteca Ignasi Iglésias – Can Fabra

L’American Space Barcelona és un espai d’aprenentatge informal ubicat a la Biblioteca Ignasi Iglésias – Can Fabra. Aquest servei és fruit del projecte de col·laboració entre el Consolat General del Estats Units i Biblioteques de Barcelona. L’ASBCN ofereix un ampli programa d’activitats que busquen potenciar les habilitats, les eines i les competències necessàries perquè els ciutadans puguin afrontar amb èxit les noves oportunitats tecnològiques i socials del segle XXI.

El FabLab itinerant de l’American Space Quixote (Cuenca) ve de visita a Barcelona i ens ofereix una jornada plena d’activitats enfocades a l’activisme climàtic i conscienciació dels perills dels microplàstics.

Han preparat dues activitats gratuïtes adreçades a centres educatius que poden ser del vostre interès:

ACTIVITAT 1: SESSIONS OBERTES DE RECICLATGE DE PLÀSTICS I FABRICACIÓ DIGITAL

Espai amb diferents estacions on experimentar amb plàstic reciclat (triturat, creació de filament a partir d’ampolles, motlles, talladora làser, etc.)

Adreçada a grups classe (20-25 alumnes) a partir de 3r Primària

Data: divendres 10 de maig

Horari:

11-11.45 h

11.45-12.30 h

12.30-13.15 h

13.15-14 h

14-14.45 h

14.45-15.30 h

Disponibilitat: 1 grup classe per horari

Espai: Plaça Can Fabra

IMPORTANT: Indiqueu en la vostra resposta quina preferència d’horari teniu incloent vàries opcions. Entre totes les respostes rebudes i les vostres preferències organitzarem l’horari i us confirmarem l’hora en què esperem al vostre grup.

ACTIVITAT 2: CONSTRUEIX UNA ESTRUCTURA DOMO A GRAN ESCALA

A partir del reciclatge de peces de plàstic trobades a la platja i fabricades amb màquina d’injecció construirem una gran estructura amb tots els participants.

Adreçada a: Grup classe de 20 alumnes de 3r, 4t ESO, Batxillerat o graus

Data: divendres 10 de maig

Hora: d’11.30 a 13 h.

Disponibilitat: 1 grup classe