Memòria del joc

Memòria del joc és un projecte d’aprenentatge i servei per a nois i noies de 4rt d’ESO contactin i es vinculin amb els avis usuaris i les àvies usuàries de la Fundació Avismón Catalunya o bé amb els usuaris d’altres centres que tinguin cura de la gent gran. El fil que relaciona aquest dos grups és la recuperació del joc infantil dels avis. El producte final és doble. D’una banda, una producte elaborat pels alumnes: pot ser un audiovisual, una exposició, una publicació. En la mesura del possible, s’intenta que la presentació sigui oberta al barri, ja sigui en un centre cívic o un altre espai comunitari. D’altra banda, s’organitza una jornada de joc tradicional, en què els alumnes seran els monitors. El públic d’aquesta jornada poden ser els altres alumnes del centre, els alumnes de primària de centres propers o el públic general en el marc d’una festa major de barri.

A QUI VA ADREÇAT: Centres públics i concertats
ETAPA: 4t d’ESO