Dinamitzacions d’Educació Física: Jugatló

Els passats dies 16 i 17 de novembre l’alumnat de 2n ha participat en la Jugatló, en el Camp de futbol de Baró de Viver.

Els centres participants són CC Jesús, Maria i Josep, ESC Ignasi Iglésias, I-E Vapor del fil, I-E El Til·ler, ESC Doctor Ferran i Clua, I-E Rec Comtal, CC Sagrada Família, ESC Baró de Viver, ESC Turó Blau, ESC Mestre Enric Gibert i Camins, ESC Congrés-Indians i ESC Segre.

Aquesta activitat cooperativa va adreçada als alumnes de 2n de primària, organitzada pel professorat d’Educació Física de les escoles de Sant Andreu. Consisteix a organitzar una jornada comuna on participa l’alumnat de diferents escoles del districte per compartir activitats de jocs prèviament preparades pels mestres del districte.