Ara Art, un programa d’innovació artística que revoluciona(rà) el districte

El programa d’innovació pedagògica Ara Art té la finalitat de “fomentar i posar en valor projectes artístics en els centres educatius, siguin d’educació infantil, primària o secundària”.

El passat 24 de febrer es van dur a terme, a la Fàbrica de Creació de la Fabra i Coats, dues sessions de treball dins el marc de l’Ara Art. El projecte té com a objectiu promoure les capacitats i les competències de l’alumnat dels centres participants; en aquest cas l’escola La Maquinista i l’institut El Vapor del Fil, aquest últim de nova creació. A banda dels centres escolars, en el programa hi col·laboren entitats i associacions artístiques, equipaments culturals, institucions i escoles d’art. També hi té un paper destacat el Centre de Recursos Pedagògics de Sant Andreu.