Programa d’Activitats Escolars PAE

Més de 150 entitats i institucions públiques i privades, integrades en el Consell de Coordinació Pedagògica, impulsat per l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona (Ajuntament de Barcelona), promouen diferents activitats adreçades als centres i alumnat.

Els centres educatius de la ciutat tenen al seu abast més de 5.200 propostes educatives, que es desenvoluparan durant el curs 2019-20, adreçades a l’alumnat de la ciutat impulsades per més de 150 entitats i institucions públiques i privades integrades en el Consell de Coordinació Pedagògica, promogut per l’IMEB.

Entre d’altres activitats, s’ofereixen propostes en els àmbits de les arts escèniques, la música, les arts plàstiques, les ciències, la natura, la història, el patrimoni o la mobilitat, juntament amb serveis municipals com museus, Parcs i Jardins, Guàrdia Urbana o Bombers de Barcelona, que també organitzen tallers i visites per a les escoles.

Per facilitar la tasca al professorat, sobre les activitats més adequades a la seva planificació durant el curs, tota l’oferta i informació del curs 2016-17, i les inscripcions i participació corresponent, es pot consultar al web municipal de l’Ajuntament de Barcelona barcelona.cat/ccp.

Durant el mes de juny, adreçat a docents i responsables dels centres educatius de la ciutat, va tenir lloc al Cosmocaixa Barcelona la presentació del Programa d’Activitats Escolars per al curs 2016-17.