Obertes inscripció Copa Cangur – Nova seu a Tremp

La Copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes de matemàtiques per a equips de centre, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques.

Amb una primera fase presencial en diferents seus distribuïdes arreu del territori, aquest curs n’hi ha una a l’INS de Tremp i una fase final amb els guanyadors de cada seu al Pavelló Poliesportiu de Can Noguera, La Garriga (Vallès Oriental).

Descripció

En el concurs es presenten 12 problemes i 60 minuts de temps per fer-ne els màxims possibles (primera fase). És una cursa contra rellotge on la puntuació obtinguda per cada problema va variant durant el concurs, i per tant la estratègia d’equip és molt important.  A més, durant el desenvolupament de la prova els equips poden seguir en directe l’estat del concurs, tant la puntuació i la classificació com els encerts i errors que porten acumulats cadascun dels participants. Això el fa un joc emocionant i divertit, amb les matemàtiques com a progonistes.

Adreçat

      • Alumnat de 1r i 2n d’ESO (categoria Cadet)
      • Alumnat de 3r i 4t d’ESO (categoria Junior)

Preinscripció

El període de preinscripció ja ha començat, i s’acabarà el 30 de novembre de 2024.Per a preinscriure-us, cliqueu aquí

Data 

Primera fase, dimecres, 29 de gener de 2025

Funcionament de l’activitat

Més informació

Desplaça cap amunt
Ves al contingut