Somriu

Laura López
Eva Gili

Educació Primària

Degut a les restriccions de la situació actual, s’ha buscat una alternativa per al Festival de Nadal, realitzant un treball amb cada grup bombolla i utilitzant estratègies digitals des de diversos àmbits. L’eix transversal ha estat “els somriures” i partint de músiques de diferents estils, llengües i d’una tècnica d’expressió plàstica concreta per cada grup/curs, s’ha realitzat una producció final digital. Poemes o frases cèlebres sobre els somriures, la rialla, l’alegria… de diferents autors/es i escriptors/es han servit com a enllaç entre les actuacions. Els/les encarregades d’explicar aquests enllaços ha estat l’alumnat de 6è, que han decidit, treballat i enregistrat aquests petits textos amb tots els idiomes que parlen les famílies de l’escola. Per acabar, s’ha volgut reflectir la importància del somriure de cada persona de l’escola, per tal de visibilitzar aquesta identitat tan pròpia que ens caracteritza a cadascú. L’alumnat, que ha participat de forma activa del projecte, també ha estat espectador de l’espectacle, el qual s’ha retransmès a cada grup classe abans de les vacances de Nadal. Aquest fet ha servit com a avaluació final del projecte.

Fitxa experiència Document adjunt