Maleta Bee-bots

Adreçat a

Educació infantil i primària

Descripció

Els Bee Bots són uns robots de terra programables que s’han dissenyat i construït amb el propòsit d’utilitzar-los en els primers cicles d’educació primària.  Aquests robots tenen una aparença simpàtica  que fa de la iniciació a la robòtica una experiència molt agradable tant per alumnes com per mestres.

Aquests robots ens permeten accedir a continguts curriculars d’una manera molt més dinàmica, propera i tot fent un aprenentatge significatiu. Amb aquest recurs es poden assolir objectius relacionats amb diferents aspectes com el pensament científic i estratègic, el pensament matemàtic, la creativitat, la tecnologia… No es tracta sols de treballar la robòtica i la programació, com ja hem esmentat hi ha un gran ventall d’aspectes a treballar. A més a més, de fomentar la curiositat, potencien habilitats d’investigació, resolució de problemes i el pensament crític.

Cada abella haurà de seguir les instruccions que amb anterioritat els alumnes hauran programat, aquesta és fa mitjançant uns botons molt bàsics que té el robot ( davant, darrera, gir dreta, gir esquerra). La dificultat de cada activitat dependrà dels objectius que ens marquem i de la familiaritat que tinguin els alumnes amb aquesta eina. Els robots es mouen sobre unes catifes on hi ha les diferents activitats.

Contingut

6 Bee Bots distribuïts en tres maletes pedagògiques diferents (blava, vermella i groga). En cada una d’aquestes maletes hi ha dos robots Bee Bots, juntament amb un recull de 14 activitats. A més a més, de catifes de diferents mides blanques i altres de diferents mides transparents.

Calendari de disponibilitat