Pissarra magnètica

Dolors Cases
Pilar Olives

Educació Infantil

L’alumnat aprèn a reconèixer el seu nom i el dels seus companys/es a través de la manipulació de les lletres. A partir d’una gran pissarra magnètica situada a l’aula, ens permet que l’alumnat manipuli, jugui i experimenti amb les lletres magnètiques per tal de saber confeccionar el seu nom i el de la resta de l’alumnat de la classe. El fet de manipular proporciona a l’alumnat una millor interiorització de les grafies que formen el seu nom a més del treball de l’ordre i el sentit que ocupa cada una de les grafies.

Activitat que es desenvolupa primerament amb l’ajuda d’un model on l’alumnat reprodueix el seu nom i que va evolucionant eliminant les ajudes visuals per escriure el seu propi nom i posteriorment el dels seus companys.

Fitxa experiència