Novetats Mediateca SE dels Pallars

El Servei Educatiu dels Pallars disposa de dos nous recursos per deixar en préstec.

Les nostres pantalles de cada dia (JOC)

Adreçat a l’alumnat de cicle mitjà, cicle superior i ESO Joc de cartes que ens permetrà parlar sobre l’ús d’aquests dispositius, sobre les diferents maneres que podem tenir per gestionar-los, per practicar l’escolta activa i on trobarem propostes per fer accions concretes. Aquest joc és una eina per generar converses i acords sobre els usos de les pantalles a casa.

Aquest material està promogut per la Direcció General de Societat Digital, del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, impulsada per Mobile World Capital Barcelona i desenvolupada per Jocs al segon.

Enciclopèdia de Dones STEAM
(2 volums)

Adreçat a docents i alumnes Consisteix en dos llibres que conté la biografia de dones han despuntat silenciosament en el camp STEAM, dones que han fet contribucions invisibles però molt importants en la nostra vida.

Aquesta enciclopèdia vol ensenyar a les noves generacions que la història l’han construït dones i homes.

Autores: Sandra Uve i Núria Salán publicat per la Generalitat de Catalunya. Institut Català de les Dones, Departament d’Empresa i Treball i Direcció General de Societat Digital.