Novetats en els recursos educatius d’eduCAC

eduCAC un programa d’educació en comunicació que té com  l’objectiu prioritari promoure l’educació mediàtica en àmbits educatius formals i informals. Aquest posa al vostre abast un ampli ventall de recursos per facilitar, i potenciar, que l’educació audiovisual entri a l’escola.

L’estructura dels materials didàctics d’eduCAC compta amb quatre enfocaments diferenciats per tal de respondre a les necessitats diverses dels centres educatius:

• Unitats didàctiques per fomentar l’anàlisi crítica dels mitjans, centrades en informació, entreteniment, publicitat i bones pràctiques a internet.
  • Itineraris transversals per treballar valors a través dels materials didàctics.
  • Projectes d’aula per posar en pràctica els coneixements apresos i potenciar la producció audiovisual escolar.
  • Mòduls instrumentals de suport, per facilitar el desenvolupament de les activitats pràctiques.

Les 4 primeres unitats didàctiques es troben en obert, per accedir a les altres cal registrar-se.

Us convidem que navegueu per la pàgina d’eduCAC on trobareu molts recursos interessant per treballar amb el vostre alumnat.

Web de l’eduCAC