Nova maleta de lectura matemàtica

Dins del Projecte MathPallars, el Servei Educatiu ha confeccionat una maleta amb lectures relacionades amb les matemàtiques.

Els llibres que formen part de la maleta són una varietat de biografies de matemàtics, enigmes i enginys, llibres d’entreteniment, llibres de narrativa, que creiem que poden ser d’interès per als vostres alumnes.

L’objectiu  és fer arribar les matemàtiques a l’alumnat des d’una vessant més lúdica i relacionada amb el gust per la lectura i fer veure a l’alumnat que les matemàtiques les podem trobar a tot arre.

Contingut de la maleta

Si esteu interessats en demanar la maleta de lectura matemàtica adreceu un correu a crp-pallarjussa@xtec.cat o crp-pallarssobira@xtec.cat

Calendari de disponibilitat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *