NanoEduca: El NanoKit

Adreçat a

secundària i batxillerat

Descripció

El NanoKit està pensat per crear un material experimental didàctic sobre l’àrea emergent de la nanociència i nanotecnologia. Aquest recurs combina una metodologia experimental per tal que l’alumnat ho provi en primera persona, i materials complementaris en línia per tal d’aprofundir en les bases teòriques i puguin descobrir investigacions relacionades d’actualitat.

A més és una proposta interdisciplinària, ja que engloba temàtica pròpia de la ciència i recerca bàsica amb una aplicació tecnològica directa.  Aquest recurs està dissenyat per assolir objectius com; introduir la nanociència als alumnes, conscienciar de l’impacte de la ciència i la tecnologia en les nostres vides, entre altres.

Contingut

El material està dividit en dos tipus de fitxes, unes destinades al professorat i altres a l’alumnat, totes elles pensades per treure el màxim profit a les sis experiències que conté el kit. És una proposta didàctica  plantejada per treballar  en grups.

Podeu consultar l’inventari del material del NanoKit fent clic aquí.

Calendari de disponibilitat