mSchools. Nou programa d’iniciatives curs 2024-2025

mSchools és un programa de mEducació amb múltiples facetes, impulsat per Mobile World Capital Barcelona i amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs 2024-25 han organitzat un munt de propostes dissenyades per connectar, inspirar i impulsar la millora educativa a les aules.

mSchools Lab és un programa d’innovació oberta impulsat per Mobile World Capital Barcelona i mSchools. Té com a objectiu promoure la col·laboració entre centres educatius i la indústria EdTech per respondre a les necessitats reals de la comunitat educativa mitjançant un ús transformador, segur i saludable de la tecnologia.

A través de la col·laboració público privada promovem la identificació, pilotatge i avaluació de l’impacte de solucions digitals amb potencial per contribuir a la millora i la transformació digital de l’educació.

Volem catalitzar tots els actors amb la possibilitat d’aportar des de diferents perspectives a una transformació digital amb impacte positiu per a l’aprenentatge equitatiu i inclusiu.

Més informació
mSchools premia les experiències d’aula que posen la tecnologia al servei de l’aprenentatge per donar resposta a grans reptes socials.

Tens experiències d’aula amb tecnologia a l’entorn del benestar emocional i social, la consciència global, l’equitat i inclusió, l’art i creativitat, la llengua, cultura i diversitat o l’educació mediàtica?

Comença a pensar en la teva proposta per presentar-la al segon trimestre! Estigueu atents que ben aviat traurem les bases.

Més informació
Aquest curs inicien un espai de diàleg i reflexió que posarà el focus en  reptes que preocupen a la comunitat educativa, a través de taules rodones i altres continguts elaborats amb la col·laboració de figures de diferent trajectòria i expertesa.

Et conviden a formar part de la primera conversa pedagògica que tindrà lloc el 10 de desembre amb Xavier Marcet; referent en estratègia, millora i transformació de les organitzacions.

Apunta’t a la xerrada
 A inicis de març torna l’esdeveniment que connecta la comunitat mSchools en el marc del MWC Barcelona. Moments per explorar el futur de l’educació amb experts i referents internacionals.

Estigues al corrent de la  newsletter per  quan obrim les inscripcions, i no et quedis sense plaça!

Més informació

Desplaça cap amunt
Ves al contingut