Me’n contes un de ciència? Concurs

Institut de Ciències de l’Educació dins de la 26ª setmana de la Ciència ens presenten el VIII Concurs de relats curts: Me’n contes un de ciència?

L’objectiu del concurs fer palesa la necessitat d’un bon ús de la llengua en totes les àrees del currículum.

En el concurs s’hi estableixen dues modalitats de participació:

Categoria Primària: S’hi poden presentar tots els nens i nenes que estiguin cursant el Cicle Superior d’Educació Primària

Categoria Secundària: S’hi poden presentar tots els nois i noies que estiguin cursant 3r i 4t de l’Educació Secundària

Els relats es poden presentar en els següents idiomes: català, castellà i aranès.

També aquest any han establert premis per l’alumnat i les seves escoles i instituts.

Termini de presentació dels relats fins al 10 de desembre de 2021. Aquesta edició, el lliurament dels relats serà telemàtic . Per a cada relat heu d’omplir el següent FORMULARI DE PRESENTACIÓ DE RELATS.

Us adjuntem les BASES DEL CONCURS DE RELATS, on trobareu més informació del concurs.