El 2 d’abril de 2025, es durà a terme la I Jornada d’Orientació Pallars i Alta Ribagorça, Tria i Avança.
Aquesta jornada està dissenyada per presentar l’oferta d’estudis postobligatoris del Departament d’Educació i Formació Professional que s’ofereixen a les comarques que hi participen.
Està adreçada a l’alumnat de 4t d’ESO i té com a objectiu facilitar la informació necessària perquè els estudiants puguin prendre decisions informades sobre el seu futur acadèmic i professional.
La jornada es divideix en dos blocs:
- Estands Educatius, on s’explica cada un dels cicles formatius de grau mitjà i batxillerats específics de les diferents comarques.
- Tallers, on l’alumnat realitzarà 3 tallers, per tenir un primer contacte amb aquells estudis que poden ser del seu interès.





