Escolta’m. Teatre Fòrum

El proper dia 4 d’octubre de 2019 els alumnes de Secundària del Pallars Jussà assistiran a la representació de Teatre Fòrum. Aquesta activitat,  s’inclou dins del 18è  Pla Comarcal JussàEducació està subvencionada pel Consell Comarcal del Pallars Jussà,  l’Ajuntament de Tremp i l’Ajuntament de la Pobla de Segur.

L’obra que es representarà és Escolta’m de la companyia ImpactaT.

Sinopsi:  Una família, amb la mare, el pare, el fill i la filla adolescents, és la protagonista de situacions en què tant el pare com la mare hauran de saber posar límits. Educar els fills en igualtat i en valors, i aprofitar el temps d’oci en família… Però, amb el ritme de vida que tots tenim, el cansament i els hàbits adquirits, no és una feina fàcil… Es tracta de fer un treball de reflexió de i sensibilització sobre l’educació en igualtat, els valors i els límits dins l’estructura familiar i crear un espai d’expressió on es puguin alliberar les emocions, la imaginació, i on es puguin compartir les nostres necessitats.

Data: 4 d’octubre de 2019

————————————–
TREMP
Lloc: Espai cultural la Lira
Hora: 9.30 a 10:45 h (1r i 2n ESO)
11:00 a 12:15 h (3r i 4t ESO)
—————————————
LA POBLA DE SEGUR
Lloc: Moli de l’Oli.
Hora: 13:15  a 14:45 h (1r a 4t ESO)

Destinataris: Alumnat 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO
Patrocini: Consell Comarcal Pallars Jussà, Ajuntament de Tremp i Ajuntament de La Pobla de Segur.
Coordinador: CRP Pallars Jussà