Disseny de webs i emprenedoria

INS Tremp.
Juanjo Martínez Toribio.

CFGM de Gestió Administrativa i Sistemes Microinformàtics i de Xarxes.

L’activitat té un doble objectiu, d’una banda, identificar l’estructura d’una empresa, associació… i d’altra banda, practicar les tècniques de disseny i construcció de la web de la proposta seleccionada.

Aquesta web pot ser un encàrrec d’una empresa, associació, servei del sector.. o bé una projecte original per donar resposta a una necessitat de l’entorn. Els alumnes exposen  les seves propostes a l’equip docent i companys. Els guanyadors presenten el seu treball al concurs Webs al punt organitzat per la Fundació.Cat. Un grup d’alumnes de l’institut de Tremp ha guanyat aquest curs el premi Diari digital amb el web, Lo trempolinet.cat. Aquest diari digital,  adreçat als estudiants i al jovent de Tremp, s’hi pot trobar tots els actes culturals que tenen lloc al Pallars Jussà, entre altres assumptes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *