Concursos artístics

Us presentem de dos concursos de dibuix que poden ser del vostre interès.

XIII edició del concurs de dibuix naturalista del
Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici

41è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

Per tal de divulgar els valors naturals i culturals del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, el Parc convoca la tretzena edició d’aquest concurs de dibuix.

Adreçat: Cicle Superior de Primària

Bases del concurs: Enllaç

Data límit: 15 de maig de 2022

Premis:

• Individuals: · 1r premi: un ordinador portàtil  · 2n premi: una tauleta  · 3r premi: un lot de material.
      de dibuix i de pintura
    • Col.lectiu: per a la classe que presenti el conjunt d’obres de més qualitat una estada de dos dies al Parc Nacional.

Més informació

El Concurs, convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes amb el suport de BBVA,  amb l’objectiu de servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats de l’alumnat de primària i d’educació especial en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, així com per fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient. L’alumnat haurà d’il·lustrar contes escrits per Júlia Prunés, que un any més s’alineen amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)

Adreçat: Centres de primària i d’Educació especial

Bases del concurs: Enllaç

Data límit: 18 de febrer de 2022, a la seu de la FACC

Al web podeu descarregar els contes: www.fcaixescatalanes.cat/premi/concurs-dibuix-escolar/

A més, al blog www.contesperaprendreaser.blogspot.com es poden trobar materials i recursos proposats per l’autora per treballar-los a l’aula.