Cangur 2020

Les proves Cangur és una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières , de la qual la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) n’és membre. Éssent aquesta l’entitat titular del Cangur en llengua catalana.

Aquesta prova està adreçada a tots els nivells des de 5è de primària fins a 2n de batxillerat.
L’objectiu autèntic és que els alumnes participin  i dediquin una estona especial a divertir-se tot resolent els problemes plantejats. Aquests es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.
Podeu practicar aquest tipus de problemes a partir de proves d’anys anteriors que trobareu fent clic en els següents anys:  2018, 2017, 2016 i 2015.

Animar l’alumnat a participar en aquesta prova pot ser una bona oportunitat per introduir a l’aula unes matemàtiques diferents de les més habituals i fer-ho tot treballant de manera lúdica i innovadora les competències associades a la resolució de problemes.

Fent clic aquí trobareu més informació de les proves a les diferents etapes Primària, Secundària i Batxillerat.

La inscripció està oberta del 15 de novembre de 2019 al 18 de gener de 2020.
La prova es realitzarà el dia 19 de març de 2020.