Oberta la borsa de formadors/es de l’Àrea de Cultura Digital. La finalitat de la borsa de persones formadores i expertes en tecnologia digital educativa és identificar les persones expertes en l’àmbit de la tecnologia digital educativa, que puguin cobrir les necessitats formatives del Departament d’Educació en aquest àmbit. Aquesta borsa restarà oberta tot el curs.
Requisits de participació
-
- Ser docent en actiu, en centres educatius o a l’Administració educativa, de qualsevol dels estudis reglats del sistema educatiu no universitari català.
- Tenir acreditat el nivell B2 o superior de la competència digital docent.
- Comprometre’s a seguir una formació de 30 hores enfocada a la formació de formadors.
Funcions de la persona formadora
-
- Revisar i actualitzar els materials i continguts dels cursos de formació que formen part de l’encàrrec.
- Mantenir la comunicació amb els participants de forma sistemàtica i constant, responent dubtes i donant resposta en 24-48 hores com a màxim.
- Incentivar els participants a finalitzar el curs de formació, incloent-hi missatges individualitzats.
- Dinamitzar i tutoritzar la formació.
- Comunicar incidències i propostes de millora a l’equip encarregat de gestionar la formació o bé al coordinador de cada curs de formació.
- Avaluar les tasques proposades en els diferents mòduls i el projecte final, i donar una retroacció adequada i un seguiment acurat.
- Introduir qualificacions, signar actes a l’aplicació GTAF i trametre-les als organitzadors de la formació.
Sol·licitud d’admissió
Cal omplir el Formulari de sol·licitud i adjunta la documentació corresponent.

