Xarxa de Competències històric XdC T4

Curs 2021-2022

Sisè curs que els centres de l’Hospitalet participen a la Xarxa de CB Territorial.  Som 21 centres; 12 escoles, 7 instituts, 1 Institut-Escola i un CEE.

Pla de treball XdC curs 2021-2022. Passem el poder de l’avaluació als aprenents.

OBJECTIUS:

1. Consolidar el disseny i la implementació d’estratègies i instruments d’avaluació formativa, a partir d’objectius d’aprenentatge competencials, per promoure l’autoregulació i la regulació entre iguals.
  2. Promoure l’ús de l’avaluació formativa per afavorir l’adquisició d’aprenentatges des d’una mirada competencial i inclusiva: recull personalitzat d’evidències i feedback.
  3. Estendre pràctiques d’observació entre iguals per fomentar el treball en equip entre el professorat, el modelatge del feedback i el desenvolupament professional docent.
        Compartim la tasca individual dels centres de la Xarxa de Competències de L’Hospitalet:

Curs 2020-21

Cinquè curs que els centres de l’Hospitalet participen a la Xarxa de CB Territorial.  Som 23 centres; 13 escoles, 9 instituts i 1 Institut-Escola.

Pla de treball XCBT curs 2020-2021. Passem el poder de l’avaluació als aprenents.

OBJECTIUS:

1. Dissenyar i implementar instruments i estratègies d’avaluació formativa a partir d’objectius d’aprenentatge competencial per promoure la regulació entre iguals i l’autoregulació.
  2. Consolidar l’ús de l’avaluació formativa per afavorir l’adquisició d’aprenentatges competencials i la inclusió: recull personalitzat d’evidències i “feedback” (retorn).
  3. Estendre pràctiques d’observació entre iguals per fomentar el treball en equip del professorat, el modelatge del feedback i el desenvolupament professional docent.
        Producte final XCBT4 L’Hospitalet
Escola Paco Candel

Escola Ernest Lluch

Escola Bernat Desclot Escola Menèndez Pidal Escola Milagros Consarnau
Escola Ausiàs March Escola Frederic Mistral Escola Provençana CEE l’Estel-Can Bori Escola Màrius Torres
Institut Europa Institut Apel·les Mestres Escola Sant Josep El Pi Escola Josep M. Folch i Torres (1)

Escola Josep Mª Folch i Torras (2)

I-E Pere Lliscart
Institut Santa Eulàlia Institut Rubió i Ors Institut Eugeni d’Ors Institut Jaume Botey Institut Margarida Xirgu
Institut Mercè Rodoreda Institut Bisbe Berenguer 1

Institut Bisbe Berenguer 2

Escola Joan Maragall +experiències XCBT4

Nodes de la XCB

Curs 2019-20

Quart curs que els centres de l’Hospitalet participen a la Xarxa de CB Territorial.  Som 24; 14 escoles, 9 instituts i 1 Institut-Escola.

Activitats compartides pels centres

Nou nodes de la XCB

Propostes didàctiques competencials

Totes les etapes i àmbits curriculars

Activitats compartides pels centres

Propostes durant el confinament

Curs 2018-19

Tercer curs que els centres de l’Hospitalet participen a la Xarxa de CB Territorial. Hem ampliat i enguany ja són 23, 14 escoles i 9 instituts. En aquest enllaç podeu trobar els blogs als projectes i les activitatsd’avaluació dels diferents centres.

Curs 2017-18

Segon curs que els centres de l’Hospitalet participen a la Xarxa de CB Territorial. Hem ampliat i enguany ja són 19, 14 escoles i 5 instituts.

Blog XCBT4 Hospitalet
Escola Paco Candel Escola Ernest Lluch Escola Bernat Metge Escola Menèndez Pidal Escola Milagros Consarnau
Escola Lola Anglada Escola Frederic Mistral Escola Pep Ventura Escola La Marina Escola Màrius Torres
Institut Europa Institut Apel·les Mestres Escola Sant Josep El Pi Escola Ausiàs March Escola Provençana
Institut Santa Eulàlia Institut Rubió i Ors Institut Eugeni d’Ors Escola La Carpa

Hospitalet – Cornellà- Sant Joan Despí – El Prat de Llobregat

Curs 2016-17

S’ha iniciat la Xarxa de CB a Hospitalet. Formem part d’una Xarxa Territorial junt amb Cornellà, Sant Joan Despí i El Prat.

Els centres que comencen a participar a la Xarxa de CB Territorial de l’Hospitalet són els següents  i aquests els seus Blocs on presenten els projectes del curs:

Escola Paco Candel Escola Ernest Lluch  Escola Bernat Metge  Escola Menèndez Pidal
Escola Milagros Consarnau  Escola Lola Anglada  Escola Frederic Mistral  Escola Pep Ventura
Escola La Marina  Escola Màrius Torres  Institut Europa  Institut Apel·les Mestres

Xarxa de CB abans 2016-17

Altres centres de l’Hospitalet que ja formaven part de la Xarxa de CB Central (abans del curs 2016-17)

Escola Pau Vila Escola Charlie Rivel Escola Mare de Déu de Bellvitge
Institut Torras i Bages Institut Bellvitge Institut Eduard Fontserè