Vídeos lliures de sexisme fets per alumnes

S‘han donat a conèixer els resultats del concurs 12è Reimagina’t. Vídeos lliures de sexisme, dedicat en aquesta edició a la creació de vídeos per contribuir a superar els estereotips de gènere a les xarxes socials. En la categoria de 12 a 14 anys ha guanyat el Col·legi Sant Ramon de Penyafort (Vilafranca del Penedès) i en la de 14 a 16 anys l’Escola Voramar (Barcelona) i el Col·legi Sant Josep (Sant Boi de Llobregat). A més a més, el jurat ha atorgat una menció especial a l’Escola Sant Felip Neri (Barcelona).

Els vídeos guanyadors es poden veure al blog del concurs, on també es troba la presentació que la youtubera Maria Bouabdellah Shaimi va fer d’aquests.

L’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació dóna les gràcies als centres participants així com a les entitats i institucions col·laboradores que han fet possible aquesta edició.