Lliure accés a revistes educatives

En aquest temps de confinament moltes editorials de caràcter pedagògic i educatiu han permès l’accés lliure a revistes, llibres, articles, reportatges…

A continuació teniu una selecció que pot interessar tant al professorat com a l’alumnat

Còmics, contes, articles, reportatges, jocs, propostes d’activitats… per a lectors de 9 a 15 anys.

Còmics, contes, articles, reportatges, jocs, propostes d’activitats… per a lectors de 4 a 8 anys.

És la revista del Consell Català del llibre per a Infants i Joves. Per a mediadors i lectors amb la finalitat d’ajudar-los a mantenir-se informats.

Editora de llibres i revistes especialitzats en pedagogia, educació i formació per al professorat.

És una revista de l’Associació de Mestres Rosa Sensat que va aparèixer el maig de 1990 amb la intenció de contribuir, col·laborar i ajudar a les persones relacionades amb l’atenció i l’educació de nens i nenes de 0 a 6 anys.

Perspectiva Escolar és una revista escolar publicada en català, que va aparèixer al desembre del 1974.  Reflecteix el treball i el pensament de la institució pedagògica Rosa Sensat.

Revista mensual que ofereix tota l’actualitat del sector de l’ensenyament en forma d’experiències, articles d’opinió, entrevistes, reportatges, legislació, propostes innovadores i ressenyes bibliogràfiques.