Generació Reset. Reutilitzem el mòbil per reiniciar el sistema!

L’Agència de Residus de Catalunya i els Sistemes Col·lectius de Responsabilitat Ampliada del Productor (SCRAP) de Residus d’aparells elèctrics i electrònics (RAEE) posen en marxa el nou programa educatiu: Generació Reset. Reutilitzem el mòbil per reiniciar el sistema!

Aquest programa s’adreça a l’alumnat de 2n cicle d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius i té com a objectiu aprendre a reparar, reutilitzar i reciclar els aparells electrònics i adquirir uns hàbits de consum més conscients.

Les escoles i instituts catalans interessats a participar al projecte poden fer la seva preinscripció del 3 de novembre al 20 de desembre omplint aquest formulari. Hi ha 50 places disponibles per aquest curs.

El proper 30 de novembre a les 18h s’ha organitzat una sessió informativa. Per inscriure’s cal omplir aquest formulari.

Podeu consultar més informació a l’Agència de Residus de Catalunya.