Conference: How does feedback support students in learning?

El proper 23 de novembre a les 17.30 tindrà lloc la conferència “How does feedback support students in learning?” als serveis Educatius de l’Hospitalet.

Es tracta d’una activitat oberta a docents d’anglès de la ciutat de diferents nivells educatius, però també poden assistir-hi docents d’altres àrees o matèries que tinguin una competència avançada en llengua anglesa, ja que la conferència s’oferirà en aquesta llengua.

Abstract:

As teachers, we know that getting our students to speak English in class can sometimes be difficult. In this hands-on session, you’ll learn practical ideas to boost your students’ confidence in the foreign language and to encourage them to communicate in English. All the activities are low-prep and easy to adapt to different age ranges and levels.

L’Usoa Sol, professora d’educació secundària amb més de 20 anys d’experiència, compartirà estratègies enfocades a promoure que l’alumnat es comuniqui en llengua anglesa a l’aula, tant amb la docent com entre l’alumnat.

➡ Inscripcions obertes fins el 16/11/2023. Podeu fer la inscripció en el següent enllaç.