XIX Certamen literari escolar en llengües d’origen

L’associació “Amics de la UNESCO de Barcelona“ convoca el “XIX Certamen literari escolar en llengües d’origen”.

Pot participar tot l’alumnat de tots els centres escolars de Catalunya. La participació és també oberta a tots els infants i joves de Catalunya que formen part de les entitats que fomenten la interacció entre les cultures.

El tema del certamen d’enguany és l’empatia. Els treballs poden tenir el format d’article d’opinió, narració, conte, poesia, còmic o dibuix. Han de ser
sempre de creació pròpia i inèdits. Els treballs es poden presentar en qualsevol llengua. Els que no hagin estat escrits en català o castellà hauran d’anar acompanyats de la seva traducció al català en un full a part.

Podeu inscriure el vostre centre fins el 15 de desembre de 2022. El termini per a presentar els treballs és el 21 de febrer de 2023

Per a més informació cliqueu el següent enllaç.