XIV Jornada de Programació i Robòtica Educatives (#JPRE22)

Us informem de la celebració de la XIV Jornada de Programació i Robòtica Educatives (#JPRE22), que enguany està prevista pel pròxim dissabte 21 de maig de 2022.
Aquest any de nou serà una edició presencial, en horari de matí i tarda, on els i les assistents podran accedir a les ponències, els tallers i la fira d’alumnes.
L’horari serà de 9:00h a 17:30h  amb una pausa per dinar.

Podeu participar en tres modalitats:

• Fira de projectes: La fira de projectes o treballs realitzats per l’alumnat, pot consistir a presentar alguna aplicació, algun giny físic programat, alguna activitat, etc. presencialment amb l’alumnat.
  • Ponència: La ponència d’una experiència educativa pot ser de forma individual o col·lectiva. Les ponències es poden fer des del Citilab o online. El temps total serà de 15 minuts (10 min de ponència + 5 min de preguntes).
  • Tallers de formació: Els tallers de formació es faran a la darrera franja de la jornada. Tingueu en compte que un taller implica la participació activa dels participants. La durada prevista dels tallers ha de ser de 30 a 45 minuts aproximadament. Poden ser presencials, virtuals o en format híbrid.

Des de l’organització us animen a presentar les vostres propostes per a ponències, fira o tallers emplenant aquest formulari abans del 21 d’abril a les 24h.

Si voleu participar en més d’un apartat haureu d’omplir el formulari tantes vegades com propostes de participació vulgueu fer. Durant el mes de maig s’obrirà la inscripció general per assistir a la jornada.

Si teniu cap més consulta o dubte podeu escriure a programacioirobotica@xtec.cat.