XIII Concurs Escolar Còmic Barcelona

En el marc de la 42a edició de Còmic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca el XIII Concurs Escolar Còmic Barcelona.

S’estableixen quatre categories en funció del nivell educatiu:
• Categoria A. Alumnat de cicle mitjà d’educació primària.
• Categoria B. Alumnat de cicle superior d’educació primària.
• Categoria C. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
• Categoria D. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.

Temàtica del concurs: “Com t’imagines una ciutat sostenible en un altre planeta o bé en el futur?”. Relacionat amb l’ODS 11. Hauran de crear un còmic de ficció ambientat en la ciutat del futur o en una ciutat d’un altre planeta, amb unes característiques que la facin sostenible, inclusiva i respectuosa amb el medi.
S’haurà de tenir una visió crítica dels estereotips de gènere. La història ha de ser original i s’han d’utilitzar el format i els recursos narratius del còmic.

Per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari en línia. El període previst és del 10 de desembre de 2023 al 22 de gener de 2024.

Trobareu tota la informació de la convocatòria AQUÍ.