X Jornada de Jocs populars i tradicionals

Un any més, els centres de primària, amb l’alumnat de 5è, han participat a la X Jornada de Jocs Populars i Tradicionals que es va celebrar el passat divendres 5 de maig al camp municipal de beisbol de l’Hospitalet.

Prescindint de la tecnologia i de les pantalles, l’alumnat s’ho passa d’allò més bé en les activitats mixtes i intercentres que duen a terme al llarg del matí amb companys i companyes d’altres escoles.

L’activitat recupera jocs tradicionals que ja s’han treballat als centres amb l’alumnat: la xarranca, saltar a la corda, tres en ratlla… i així fins a 15 jocs diferents. A banda de passar-ho bé, la gamificació permet l’establiment de normes comunes, la negociació de les mateixes i les conseqüències de “saltar-se les”. Tot plegat s’afavoreixen les relacions entre iguals i el coneixement entre els nois i noies de la ciutat.

Felicitem l’organització als mestres i alumnat voluntari i us emplacem a continuar participant en edicions futures.

Moltíssimes gràcies!!!!!!