Roda de contes 22-23

Aquest any la Roda de contes a la Zona Centre – St Josep – Sanfeliu ha recuperat les sessions presencials a l’Auditori Barradas.

Es tracta d’un projecte que s’organitza dins del seminari de traspàs Primària-Secundària i en el que hi participen els docents de llengua catalana. Té dos objectius principals, un referent al desenvolupament de la competència escrita en Llengua Catalana, i un altre referent a facilitar el procés de canvi de l’escola a l’institut.

Durant el curs, l’alumnat de 6è de les escoles i el de 1r d’ESO dels instituts han treballat plegats per redactar i il·lustrar un conte. El dia de la trobada a l’Auditori, en acabar la lectura en veu alta dels contes, comença el torn de diàleg, en el que l’alumnat de 6è pregunta a l’alumnat de 1r d’ESO tot allò que volen saber sobre el procés de canvi de l’escola a l’institut.

Aquí podeu consultar els contes d’aquesta edició.

Moltes gràcies a totes i tots per participar-hi!