Premis Atrapallibres i Protagonista Jove 2020-2021

El Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil ens informa sobre l’edició d’enguany dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove.

Són molts els centres educatius que van participar en l’edició anterior del certamen, però estem treballant perquè encara en puguin ser molts més. Creiem fermament en la tasca de foment lector i cohesió social que pot comportar una proposta com aquesta (en què l’any passat van participar gairebé 11.000 infants i joves d’arreu del territori!) i per això creiem que les escoles i instituts han de ser-ne una peça clau.

Sabem que aquest és un curs complicat i que molts centres educatius ja no tindran marge per organitzar la seva participació. Tanmateix, volem assegurar-nos que totes les escoles i instituts coneixen el certamen perquè puguin apuntar-s’hi, si no és aquest any, el següent!

Esperem, entre totes i tots, seguir apropant la lectura a infants i joves!

El període d’inscripció finalitza el 31 de desembre d’aquest any 2020.

Podeu consultar una infografia i el dossier que s’ha fet per a l’ocasió