Petits Talents Científics 2024

El Programa Petits Talents Científics a L’Hospitalet de Llobregat torna a posar-se en marxa. Es tracta d’una iniciativa en la que l’alumnat té l’oportunitat d’investigar un tema i preparar una ponència per explicar-ho en un simposi a final de curs.

El tema d’enguany és “Investiguem sobre el so i la calor“. La formació per als docents que vulgueu participar al programa servirà per refrescar els coneixements científics sobre el so i la calor, i oferirà recursos didàctics i propostes per dissenyar situacions d’aprenentatge que condueixin als alumnes a construir explicacions de fenòmens quotidians a través de la investigació científica.

Més informació

El Fòrum d’Experiències, punt final del programa, és un espai d’intercanvi entre les escoles, on l’alumnat presenta els projectes realitzats. Aquest és el resum del Fòrum d’experiències del 2023 que va estar dedicat a les relacions entre els éssers vius.