Llengües Maternes de La Florida

Ja tenim mural sobre les llengües de La Florida!

Gràcies a la col·laboració del Consorci per a la Normalització lingüística de L’Hospitalet de Llobregat, l’Escola de Vida, Contorno, l i la resta d’escoles i instituts del barri ja tenim un mural que mostra la majoria de llengües que es poden sentir al barri de La Florida.

Els alumnes encarregats de fer el mural van ser nois i noies de l’escola Joaquim Ruyra i alumnes dels cursos inicials de català organitzats pel Consorci per a la Normalització Lingüística. Van pintar el mural sobre les llengües de La Florida, a la part exterior de l’escola Joaquim Ruyra., al carrer dels Garrofers durant tot el dia, el passat dijous 18 de maig.

També des del CNL es va crear un mapa interactiu de les llengües que inclou un codi QR perquè tothom del barri que hi vulgui participar pugui aportar, a partir d’un breu formulari, quines llengües parla a casa (màxim 2 llengües). Aquest mapa està a disposició també del les diferents escoles i instituts per poder treballar a l’aula el tema de la diversitat lingüística al barri, Restarà  obert fins a la segona setmana de juny. Aquestes dades juntament amb les que els centres han facilitat a l’assessora LIC de La Florida serviran per tenir una visió més  del paisatge lingüístic del barri.

Una iniciativa conjunta que podreu veure reflectida a les imatges que acompanyen aquest article.