“L’Hospitalet Dansa” ara és “La Canalla Balla”

Engega la nova temporada d’activitats artístiques a la nostra ciutat. Una de les mes rellevants és la Quinzena de Dansa i, dins el marc d’aquesta quinzena, ens trobem l’acte “La Canalla Balla”.

La “Canalla Balla” és una activitat on l’alumnat de primer de primària de L’Hospitalet assagen coreografies d’estils diferents que després ballen al ritme de jazz manouche, pop-rock, música clàssica o melodies tradicionals interpretades en directe per l’alumnat de l’EMMCA i amb intervencions teatrals a càrrec del professorat de teatre de l’EMMCA.

Tota l’activitat estarà coordinada pel professorat de Dansa de l’EMMCA i amb el suport dels diferents departaments de l’escola.

Per tal de tenir un bon coneixement de l’acte, des de l’EMMCA realitzarem unes jornades on posarem en comú tota la vessant artística de l’esdeveniment.

Aquesta és una activitat adreçada als docents de la ciutat. La preparació de la jornada es realitzarà en dues jornades; el 28 d’octubre de 2023 de 10 a 14 hores i el 22 de gener de 2024  de les 14:00 a les 16:00 hores a la mateixa escola de música.

Les persones interessades en participar hauran de fer la inscripció a l’activitat inclosa al Pla de Formació de Zona dels Serveis Educatius de L’Hospitalet. Podreu fer les vostres inscripcions entre el 8 i el 24 de setembre. INSCRIPCIÓ

Convidem als  docents d’educació física i música dels centres educatius de L’Hospitalet a participar d’aquesta activitat tant enriquidora per l’alumnat de la ciutat.