La indústria s’obre a l’escola amb perspectiva de gènere

El programa “La indústria s’obre a l’escola amb perspectiva de gènere”, impulsat pel Departament d’Igualtat i Feminismes en col·laboració amb el Departament d’Educació, busca connectar l’escola amb la indústria catalana de proximitat per fomentar vocacions industrials, especialment entre les nenes i les noies, amb l’objectiu d’incrementar el nombre de dones a la indústria.

El programa es concreta en sortides escolars de l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i formació professional a les indústries de proximitat.

Entitats beneficiàries del projecte:

• Empreses del sector industrial amb seu social a Catalunya que estiguin compromeses amb les polítiques d’igualtat de gènere.
  • Escoles, instituts i centres de formació professional amb seu a Catalunya.

Què oferim?

• Guia per a les empreses
  • Guia per a les escoles
  • Contacte entre l’empresa i l’escola per a la realització de la visita
  • Formació
  • Enquesta d’avaluació de l’activitat

Termini

• Es pot participar durant tot el període escolar

Cal inscriure’s a través dels formularis següents:

Un cop formalitzades les inscripcions, la Direcció General de Cures, Organització del Temps i Equitat en els Treballs es posarà en contacte amb les escoles i les empreses interessades a rebre les visites per quadrar cadascuna de les propostes.

Més informació i consultes

curestempstreballs.igualtat@gencat.cat