IX Trobada de Centres Mediadors

El passat 12 de maig  una vintena de joves de secundària dels instituts Apel·les Mestres, Eugeni d’Ors, Jaume Botey, Margarida Xirgu, Mercè Rodoreda i Torras i Bages es van trobar al Centre de Recursos Pedagògics de l’Hospitalet. L’objectiu d’aquesta jornada era el de conèixer-se i participar en activitats lúdiques relacionades amb la mediació i la convivència. Després de dos cursos sense poder fer la trobada presencial al parc de Can Buixeres, vam decidir reprendre aquesta activitat amb el propòsit de potenciar la mediació escolar entre iguals. Aquesta estratègia de gestió positiva dels conflictes permet a l’alumnat mediador apoderar-se i prendre protagonisme al seu centre com a gestors implicats en el bon clima i la bona convivència al centre educatiu.