La finestra cinèfila

17Del 6 d’octubre al 18 de novembre es presenta la proposta de Finestra cinèfila, el programa educatiu en línia i gratuït dedicat a la comunitat educativa. Aquest programa és un projecte de Profestivales21, associació professional que reuneix alguns dels festivals internacionals de cinema més importants del nostre país: Sevilla, Valladolid, Màlaga, Huelva i Sitges.

Aquest curs amplia les seves dates de visionat oferint una selecció de set llargmetratges de molt diferents estils i temàtiques així com tres programes de curtmetratges que es podran veure en exclusiva per a escoles i instituts a través de la plataforma col·laboradora FILMIN.

Tot això anirà acompanyat de recursos didàctics per poder treballar a l’aula amb l’alumnat (dels 3 fins als 19 anys).

Per poder accedir a les pel·lícules i als recursos didàctics cal que feu la inscripció a cada pel·lícula. Tingueu en compte que els codis de visionat són limitats.

Per accedir al qüestionari de d’inscripció cliqueu aquí.

Per a més informació, consulteu aquí.