Final dels VI Jocs Florals de Catalunya

Dissabte 15 de juny es va fer l’acte de la Final dels VI Jocs Florals de Catalunya.

Els centres educatius de l’Hospitalet de Llobregat que han participat als  VI Jocs Florals Escolars de Catalunya han estat: Ausiàs March, Azorín, Canigò, Folch i Torres, Joaquim Ruyra, La Carpa, Pau Sans, Pep Ventura, Pompeu Fabra, Ramón y Cajal, Sanfeliu, Patufet Sant Jordi, Santa Marta, Jaume Botey, Mercè Rodoreda, Santa Eulàlia, Sant Jaume de la FEP i Sant Josep Obrer.

Dels quals, han guanyat:

• Categoria A – Cicle Inicial d’Educació Primària: Guanyador David Muelas Baltasar, del centre Escola Sanfeliu amb l’escrit titulat: Ahir, avui, demà.
  • Categoria H de conte audiovisual: Guanyadors/es de les classe Els increïbles i Els Gremlins d’Educació Primària de l’Escola Pau Sans amb el conte audiovisual il·lustrat titulat: Vull portar arracades.

Enhorabona a tots i totes les participants, finalistes i guanyadors i guanyadores!

Imatges de l’acte