Diari curricular d’aula

Què és el diari curricular?

El diari curricular, una eina per saber quins elements del nou currículum estem treballant i quins ens resten per fer.

Per a què pot ser útil aquest instrument?

1. Per formalitzar els elements curriculars que es desenvolupen amb un grup classe.
  2. Per regular la programació i prendre decisions per a la millora dels aprenentatges de tots els alumnes.
  3. Per conèixer les experiències d’aprenentatge prèvies que han realitzat els alumnes d’un grup classe, per poder fer un seguiment curricular i per establir connexions entre les experiències prèvies i els aprenentatges.
  4. Per compartir el dia a dia dels aprenentatges que adquireixen els alumnes a l’aula i facilitar el treball col·laboratiu entre els mestres.

Què conté?

Aquest instrument conté diversos fulls que permeten formalitzar els elements curriculars que es desenvolupen en un grup classe d’alumnes i obtenir dades estadístiques que faciliten la presa de decisions per a la millora dels aprenentatges.

Com puc sol·licitar-lo pel meu centre?

Per sol·licitar el diari curricular heu d’enviar el següent formulari.

Per a més informació, consulteu amb el CRP.